0
در جستجوی خویشتن
در جستجوی خویشتن

1,850,000  1,665,000  ريال
وضعیت:موجود

در جستجوی خویشتن

این اثر، کتابی است دربارۀ هر آنچه به شما مرتبط می‌شود! دربارۀ اندیشه هایتان، ارتباطاتتان، رفتار و دیدگاهتان به جهان.

ناشر:

سایه سخن


نویسنده:ویکی راس
مترجم:ژیلا صفائی نعمت الهی
ويراستار:سید محمد حسینی ، دکتر علی صاحبی
سال:

1400


قطع:

رقعی


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

248


نوبت چاپ:

پنجم


شابک:

9-11-7152-600-978


تیراژ:

1000


این کتاب دربارۀ چگونه زیستن با شما سخن می‌گوید و همچنین دربارۀ پیام‌های پنهانی‌ای که به شما سرنخ‌هایی از بخش‌های اسرارآمیز روانتان می‌دهد؛ بدین ترتیب شما به درک بهتری از خود دست می‌یابید.



این کتاب به شما چیزهایی دربارۀ اندیشه‌ها و اعتقاداتتان می‌آموزد که کمکتان خواهد کرد به آرامش درون دست یابید. می‌توانید گفتگوی درونی خود را دریابید و بفهمید که این گفتگوی درونی چگونه هدایتگر رفتارتان است؛ چه چیزی شما را برمی‌انگیزد و تغییر می دهد.


توضیحات بیشتر:

در کتاب حاضر ویکی راس، با بهره‌گیری از مدل NLP یا برنامه‌ریزی عصبی- زبانی تلاش نموده است تا پاسخی عینی و در عین حال قابل فهم به دست دهد.


ویکی راس در یک چشم‌انداز کلی هماهنگ با تبیینات تئوری‌انتخاب معتقد است که ما رفتار خود را براساس ادراک و دریافتی که از پدیده‌های بیرونی و خود داریم، سازمان می‌دهیم. این دریافت محصول سیستم ادراکی خود ماست که دربردارندۀ حواس پنج‌گانه، مجموعه دانش کلی و سیستم ارزیابی است و از این‌رو هیچ دو انسانی ادراک یا دنیای درونی کاملاً یکسانی ندارند.


ویکی‌راس در این کتاب توضیح می‌دهد که ما همزمان در دو دنیای موازی زندگی میکنیم: دنیای واقعی بیرونی و دنیای ادراکی درونی (برداشت ما از آنچه در بیرون رخ میدهد) و گاهی پیش میآید که این دو دنیا را با هم اشتباه میگیریم.


نکته برجسته دیگری که نویسنده به صراحت بر آن انگشت می‌گذارد و در سرتاسر کتاب به آن می‌پردازد این است که "گذشته را نمی‌‌توانید تغییر دهید. چون گذشته‌ها گذشته‌اند و دیگر در دسترس ما نیستند. اما ما می‌توانیم هر لحظه که بخواهیم چگونه در باره آن فکر کردن و در نتیجه چه حس و حالی از آن داشتن را تغییر دهیم. ما نمی‌توانیم گذشته‌ای که بر ما رفته است را تغییر دهیم و آنچه تجربه کرده‌ایم را پاک کنیم اما می‌توانیم به عنوان ناظر زندگی و افکار خود، کمی عقب بایستیم و از خود بپرسیم: چطور افکارم را تغییر دهم تا احساس متفاوتی داشته باشم؟"

دکتر علی صاحبی؛ مربی ارشد و عضو هیئت علمی موسسه واقعیت درمانی ویلیام گلسر



 
نظرات کاربران
  • مخلصی
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال
  • 1399/3/16

سپاس
 
نظر شما
نظر شما
نام:
*
ایمیل:
*  
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
محدوده سنی:
*
متن:
*
دانلود لیست کتاب‌های سایه سخن
اینستاگرام نشر سایه سخن اینستاگرام نشر سایه سخن
 
کانال تلگرام نشر سایه سخن کانال نشر سایه سخن
 

اجرا و پشتیبانی: NikaIT


ایمیل(همان username است):
رمز عبور (پسورد انتخابی برای ورود به سایت):